lördag 1 november 2008

Idol, Halloween, Skogen

Igårkväll bänkade vi oss såklart framför Idol som vanligt. Hela familjen samlade med ostkrokar, läsk och öl till oss vuxna. Fan (jag måste svära) vad bra några är i år!! Johan, Kevin, Robin E är ju så bra. Anna och Alice också såklart! Lars brukar vara klockren men nu får han sluta showa. I år får jag svårt att välja vem jag ska hålla på i slutänden.

Innan Idol hjälpte jag en kompis med sin Robinson ansökan, så nu ser jag fram emot flera VIP fester nästa höst. För det är ju självklart att hon kommer med! Hon har även lovat en barrunda ifall hon vinner :-) Nu håller jag tummarna såklart! Lycka till!!! (du vet vem du är)

Idag bär det ut till skogen för korvgrillning i det fantastiska vädret med familjen Lange/Fredby.

Ikväll är det årligt Halloweenfest hos familjen Grabau (en av våra grannar). Det är 5;e året irad för festen. Från början var vi 4 familjer. I år är det 27 vuxna + alla barn. Så det blir god mat, vin, öl, utklädnad, pumpor, godis, musik, singstar m.m.

2 kommentarer:

CharmKatti sa...

Åh jag är precis lika dåligt insatt som alltid idol. I år har jag inte ens sett nån uttagning. Jo, lite från olika reklamslingor. Men lika skönt är det!
Hoppas ni hade det bra på spökfesten!

Tant Janet sa...

I år ha vi sett alla avsnitt faktiskt, fast vi såg inte uttagningen. Det är skönt att somna i soffan på fredagkvällar till Idol :-) Hoppas att ni hade det bra också.