torsdag 6 november 2008

Jobbar hemma idag!!

Idag jobbar jag hemma. Jätteskönt, har redan fått massa gjort fast kl. bara är 08,39 - tiden på min blogg stämmer inte alls. Katti får hjälpa mig med det sen. Sitter i mysdress och dricker latte, skriver lite offerter och nu bloggar jag. Väntar på att en agent från Berlin ska höra av sig med hotell till en grupp i januari. Jag jobbar ju bara 5 timmar och 50 minuter på torsdagar så det är inga problem att få ihop... Ska försöka vara en bra mamma och spela lite spel med Lucas också. Vad tror ni om det?
I förrgår skaffade jag ju en sånadär räknare för min blogg, oj vad kul att se att så många är inne och läser, det hade jag ingen aning om. Det är ju bara några få som skriver... men nu vet jag ju hur många som "smygläser" i alla fall :-).
Det är otroligt vackert ute nu, frosten på gräsmattan, solen tittar fram, en hare skuttar förbi, några löv trillar av träden & jag sitter inne.
Tjing

5 kommentarer:

Miafia sa...

Vilken mysig morgon du har. Man kan vara grymt effektiv på hemmaplan :-)

Visst är det kul att ha lite koll på hur många som besöker sidan och oftast är det så att fler läser än skriver. Men man får vara glad och tacksam för det! ;)
Ang. att du la till mig utan att fråga är mer än okej, jag blev bara glad och om du noterar så gjorde jag detsamma med dig :-)

Ha en fortsatt mysig dag hemma med sonen!

CharmKatti sa...

Jag kommer ilande på stört:-)
Önskar iaf att jag kunde göra det...
Jag ska kolla lite vad det kan vara så återkommer jag i ärendet.
Puss

rosie sa...

Hur hinner du med allt människa.själv har vi fullt upp med vårt 100 års jubileum kram ros-marie åsa

Tant Janet sa...

Rosie - är det mamma som hittat hit tro??? Imponerande i så fall...

Tant Janet sa...

Katti - det är tur att jag har dig. Vore bra om man kan få ordning på klockeriet.

Marie - kul att du läser och skriver. Nu har jag varit otroligt effektiv så nu blir det lite lunch och mamma-son tid.