lördag 22 november 2008

Utmanad av Marie

Vilken mat äter du ofta?
Tacos ungefär 1 gång i veckan hemma, på luncherna thai eller sushi.
När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Tycker att ju fler som hjälper till desto fortare kan man sätta sig igen och ha trevligt.
Var sitter du helst när du bloggar?
På kontoret hemma, kommer ej in på bloggen via min bärbara jobbdator, jag jobbar ju på Säpo :-) om ni inte visste det...
Köper du ofta Triss?
Nix, inte ofta, men någon gång per år...
Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Jag har svårt att välja, älskar ju att resa, alla resmål har olika saker som varit "bäst"! Men några favoriter är ju Thailand, New York, Champoluc, Rom, Vingård i Italien, Badgastein, Paris, London, Peking, Montreal...
Vilken TV-kanal tittar du mest på?
3:an, 4;an & 5;an.
Vilket är ditt favoritvin?
Amarone från Italien älskar jag, samt Barolo, Brunello. Men dessa är lite dyra, men några andra goda runt 100 lappen är Lange & Brolio.
Har du några fobier?
Getingar

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Vad kul att läsa, gumman:)
Ja.. nu är väl tex. inte en fobi så KUL, men du förstår vad jag menar. *ler*
ha en fin lördag idag.
Kram Lallis