söndag 9 november 2008

Söndag... jävla skit m.m.

Sitter här vid datorn igen efter att ha varit på Stockholms Modecenter med Mikaela. Hittade ingenting. De flesta butikerna var stängda och de som var öppna fanns det inte mycket i. Eller jo det fanns ju grejer, men inget som vi fastnad för... Men det var ju trevligt att träffas en söndag och gå runt och snacka lite. Vi ses ju allt för sällan nu för tiden.

Igårkväll var vi till svärmor på middag, mumsigt värre & gott vin (Brunello)...

Lucas har haft en kompis sovande här inatt - det gick hur bra som helst. Dom leker jättebra och vi hörde dom inte på hela natten. Vi sa godnatt igårkväll och vaknade i morse av några som sjöng och dansade. Härligt med ungar i huset som är så glada!

C - fy faaaaaaaaaaaaan vad jag lider med dig!!!!! Hoppas verkligen att det blir bättre snart. Som du sa 16,6% av cellgiftskuren avklarad. Du är så stark & du klagar ALDRIG, så när du sa att det sved i hela skelettet igår kände jag verkligen bara "Vilken jävla skit". Livet är så otroligt orättvist ibland. Nu svär jag också men det tycker jag att man får göra när det handlar om cancer, värk & vänner som lider. Ta hand om dig gumman och hör av dig om jag kan göra något!

Dags att fixa lite inför farsdag, Tobbe kommer strax hem...
Tjing

3 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Jag håller med du; man får svära ibland. Och livet så jäkla orättvist ibland med onödigt lidande.

MEn visst är det märkligt att man liksom inte hittar det man letar efter ? Och när man inte leter så hittar man massvis av snyggt.


Kram Lallis

Miafia sa...

Livet innebär tvära kast mellan roligheter och elände, så svär på så mycket du vill. Skänker många tankar till din vän!
Kram

Tant Janet sa...

Lallis & Marie - tack för omtanken.