tisdag 11 november 2008

Åre - happy

Jag är sååååååå otroligt glad just nu. Har fått en inbjudan till agentfesten på Copperhill i Åre. Det är innan dom öppnar!!!! Det är ett otroligt coooolt hotell. På lördagkvällen blir det fest med klädkod "sportigt elegant"... vad ska jag ha på mig ???????????????????? Jag letar nu klänning febrilt - vill helst ha en svart med trådar som hänger. Har gått igenom alla internet sajter tror jag. Hittade en på H&M men den var slut :-(
Jag har inte varit i Åre på snart 9 år... , det har hänt massor där och jag längtar tillbaka otroligt mycket. Det är ett ställe där jag skulle kunna tänka mig att bo på. Förr om åren var jag ju där flera ggr per säsong, så jag har en enorm abstinens. Titta gärna in på http://www.copperhill.se/ och njut!
Annars jobbar jag hemma nu, Oscars tur att vara sjuk, hostade en gång var 30:e sekund igår, men det är lite bättre idag. Men han har träningsvärk i magen av allt hostande.

För övrigt har det inte hänt mycket här på hemmafronten. Det rullar på som vanligt med jobb, hämtning, matlagning, handling, tvättstugan m.m.

Just ja - jag var ju uppe med tuppen i morse och var på Body Pump :-)

Tjing

2 kommentarer:

Miafia sa...

Vad fantastiskt kul att du får åka på en sådan fest! Läckert!
Åre är fantastiskt på alla sätt, haf förvisso bara varit där 2 ggr men är såld.
ATT det ska vara så svårt att hitta klänning när man behöver...annars är det ju aldrig problem med sånt..hmm men du hittar säkert något läckert.

Duktigt att ha sån pli att komma upp på morgonen för att träna, heja dig!

Tant Janet sa...

Ja Åre är underbart, hoppas du får åka dit fler ggr.
Träning - tisdagmornar är enda gången som jag aldrig gör avkall på, det känns jättebra, det är svårt att få in fler än 1-2 pass i veckan. Skulle gärna träna 3 ggr.
Ha en skön kväll!