onsdag 26 november 2008

Award

Jag har fått en Award av Katti & Marie.
Jättekul & spännande...
Nu följer det ju regler med denna award och dessa är:
1. Den som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den blogg du fick awarden ifrån.
3. Ge den vidare till sju andra bloggar och länka till dom.4. Lämna ett meddelande på deras bloggar att de fått en award.Har dessvärre inte 7 personer men skickar till de jag läser och de som känner till mig.Jag skickar denna award vidare till:

1. Popprinsessan - för att det alltid är lika roligt att läsa på din blogg om din vardag. Som ibland ser ganska mycket ut som min egen.

2. Lallis - för att du tar upp allt mellan himmel & jord på din blogg, du får mig ofta att le, ibland att gråta. För att du skriver rakt från hjärtat!

3. Katti - du får tillbaka denna. För att du fått mig att börja blogga och för att du är min vän!

Det var väl alles...

Tjing

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Men gumman, vad GLAD jag blir.
Både över utmärkelsen och dina ord.
Och grattis till dig såklart. DIn blogg är härlig att komma in och läsa .
Alltid.

KRAM