lördag 22 november 2008

Lussebullar & feber

Uppe tidigt i morse då det var Tennis för killarna. Medans dom var där gjorde jag 2 satser med lussebullsdeg... bakade i 3 timmar, sen kollapsade jag. Feber 38,6. Sov i 3 timmar, fortfarande samma feber. Så jäkla trist att vara sjuk på helgen när man vill hinna med så mycket.
Saker som jag önskar att jag hunnit med idag:
  • Leka i snön med killarna
  • Ta hand om tvättstugeberget
  • Fixa med fotokalendrar till släkten
  • Åka och köpa presenter till killarnas julkalendrar
  • Fixa strumpbyxor till min coooooooooooola klänning som jag äntligen hittade igår em. Hittade en med trådar - inte svart - men marinblå. Den är nästan "muskort" så det behövs snygga täta svarta strumpbyxor.
  • Ta en powerwalk
  • Träna Body Pump

Hoppas verkligen på bättring tills i morgon. Då är det innebandyfotografering kl. 08,45... Vem är det som bestämmer såna tider på helgerna?? Inte jag i alla fall. Nu ska vi lägga killarna och mysa ner i soffan och titta på film... (hoppas att jag inte somnar).

Igår höll jag mig vaken under hela Idol !!!!! KEVIN - du är sååååå bra!!!! Det mesta som du gör gör du bättre än originalet. Hoppas att du och Alice kommer till finalen!!! Nästa fredag missar jag då jag är i Åre. Hmmmm kanske ska stanna hemma i stället :-)

4 kommentarer:

Miafia sa...

Skulle så gärna vilja se en bild på din "muskorta" känning!

Tänkte på en sak ang. det här med att somna på kvällarna i soffan. Jag gör DET JÄMT och min sambo tycker jag är ubertrist...och jag känner mig sååå boring! What to do liksom?
Försökte säga till honom att vi är fler därute som har samma problem men det hjälper ju föga...
Starkt att du höll dig vaken ;-)

Tant Janet sa...

Hej, jag skall fixa en bild på klänningen - jag lovar.

Ja vi är nog flera som somnar, har upptäckt att ta en powernap vid 17 på 20 minuter är jättebra!
Kram

Anonym sa...

Smaskens med lussebullar! / Josse

Popprinsessan sa...

Här är det alltid maken som somnar på soffan och jag puttar på honom när han börjar snarka :-)