fredag 7 november 2008

Powersleep

Nu ska jag skynda mig att ta en Powersleep innan jag ska in i duschen & göra mig fin inför kvällen då det blir restaurang och vidare till Cirkus.

Det värsta är;
Hinner jag somna?
Kommer jag att bli piggare?
Kan jag somna?
Måste kunna släppa stressen och inte tänka jobb - jobb - jobb!!!!

Fortfarande träningsvärk...
Fast det är fredag och det är underbart...
Tobbe är och lämnar barnen hos Gammelmormor och Gammelmorfar i Järfälla, andra sidan stan. Hinner han hem tills vi ska ta tåget till stan?

Hm...

Hittade i alla fall några bågar idag i stan.... ska på synundersökning på tisdag (om jag hinner). Det är lite stressigt på jobbet nu igen efter att ha vabbat lite. Har även inhandlat farsdagspresent till maken, men inte till min kära far...

Ha en trevlig fredagkväll och hejja fram rätt person i Idol ikväll. Läge att Lars eller Robin B åker ut.

Tjing

Inga kommentarer: