tisdag 4 november 2008

Tankar idag

Idag tänker jag på en vän som skall börja sin cellgiftsbehandling. Hoppas det går bra och att du inte behöver må allt för illa den här gången!! Måste jag välja en sjukdom som jag hatar så är det cancer!!!

Igår var jag på after work med några tjejer, först käkade vi på Koh Phangan - alltid lika gott. Katti slog ögonbrynet på toan, fast hon var nykter :-) vi andra som drack öl och cider klarade oss rätt bra. Kvällen fortsatte på Imperiet, ett mycket mysigt ställe med fåtöljer och fina tapeter. Där skrattade vi otroligt mycket! Som vanligt blev det ju lite sextalk..., 1 blev generad och fick gå ut :-)


Lucas är fortfarande sjuk så jag vabbar på förmiddagen idag, Tobbe och jag byter vid lunch. Ska försöka få till lite träning hemma nu när mannen fått ihop hela schabraket.

Tjing

4 kommentarer:

CharmKatti sa...

Ja vad ska man säga, är lite blå över ögat idag:-)
Jag var nog inte i bästa form igår, jag sa ju att jag hade övervägt att inte komma alls. Men jag hade det supertrevligt, fast jag var nykter:-)

Popprinsessan sa...

Hej! Vilken trevlig blogg du har :-) Visst är det trist med astma? Denna gången vill det inte riktigt släppa taget om dottern, annars brukar det vända ganska fort. Men som tur är så är hon pigg och glad.

Det låter som en skitkul jobb du har! Min dröm är att jobba på ett stort företag och fixa deras event. Fast det är väl inte speciellt svenskt att ha det så. Btw så är företaget jag jobbar på kund hos HRG så jag bokar alla mina resor via er :-D

På tal om något helt annat så var maken och jag på bröllopsresa i NY i början av okt! Det var underbart! Hoppas att ni hade lika bra väder som vi hade när vi var där!

Miafia sa...

Tänk vad smidig man blir av lite dryck i kroppen *s*
Jäkla toa det där!

Sextalk är väl alltid trevligt...oss kvinnor emellan ;-)

Hoppas det går så bra de kan gå för din vän!
Ha en bra kväll!

Tant Janet sa...

Katti - ja man kan ha kul fast man är nykter!

Popoprinsessan - Tack. Ja det är urtrist med astma, just nu är Tobbe dessutom på aktuen med Lucas som har ont i örat...
Ja jag har ett jätteskoj jobb. Vart jobbar du som är kund hos oss?
Vi var i Nyc 4-7 oktober så vi kanske var där samtidigt. Vädret var toppen 4 av 5 dagar. Är ni nygifta?

Marie - Tack för omtanken!