söndag 25 januari 2009

Trööööööööööötttttttttt

Nu är jag trött
Jättetrött
Svintrött
Måste vara för att vi var i Täby igår. Våra vänner hade en Kellerman serie utklippt om Täby som verkligen var rolig. Den handlade om att om man skulle bege sig till Täby så skulle man inte vara nykter.
förmodligen är det därför jag är trött nu. Jag var i Täby igår. Mycket vin och lite sömn. Ingen bra kombo alls för att vara tydlig. Har slappat i soffan några timmar, ätit tacos, köpt skridskor till sonen. Nu är båda barnen på badkalas med Tobbe, jag orkade helt enkelt inte ens pallra mig ut.
Fryser jag jag också.
Jag är ju inte 20 längre, alltså blir jag trött av för lite sömt och för mycket Rosévin. Men som tur var så känns det som om det är värt det i alla fall. Vi hade jättetrevligt! Men att gå och lägga sig 0245 och sen vakna 0800 är inte direkt optimalt. Inte för mig i alla fall...

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Nej, man märker att man fan inte är 20 längre.. Det är jobbigt att vara bakis!! Knappt värt det längre. Fast det är kanske oftast tröttheten som är värst. Hoppas att du mår lite bättre nu. Och att du får en bra måndag :-)