fredag 2 januari 2009

Sammanfattning 08

Ska försöka sammanfatta året som gått... mycket har hänt. Både bra och dåliga saker:
  1. Skidåkning med familjen i Idre - helt underbart
  2. Pekingresa med jobbet - jättespännande
  3. Badgastein med jobbet - alltid kul med alperna
  4. Riga med släkten - vi firade mormor som fyllde 75
  5. Thailand med familjen - alltid underbart
  6. 1 veckas segling med familjen - gav oss mersmak
  7. Blev tillfrågad att vara tärna när Mia gifter sig - tack för den äran
  8. Min mormor & morfar gifte sig i smyg :-)
  9. Blev fadder till söta Fanny (Lovisas lillasyster) - tack för att jag fick äran igen
  10. Kräftskivan som blev en superhit
  11. Jag och Tobbe firade 10 år i New York !
  12. Mycket tid med min man och våra underbara killar
  13. Att jag började träna ordentligt
  14. Romantik i vardagen - tack Tobbe
  15. Många trevliga middagar med vänner
  16. Cathrine fick cancer igen - men hon mår bättre nu
  17. Min mormor fick cancer - men hon mår nu bättre
  18. Vår omplacerade hund dog...
  19. Tiken till våran blivande valp gick tom :-(
  20. Räntan steg men har sjunkig igen

Ser fram emot följande 2009:

  1. Att Lucas 6 års trots går över
  2. Skidåkning med Lange/Fredby i Hamra
  3. Att förhoppningsvis köpa en segelbåt
  4. Att förhoppningsvis få en valp
  5. Att få mycket tid med familjen
  6. Kanske åka till Malta i april
  7. Åka till Milano och jobba i mars
  8. Många middagar med vänner
  9. Att få fira 10 års bröllopsdag med min man
  10. Överraskningar
  11. Att få vara tärna när Mia & Tobbe gifter sig i augusti
  12. Att få åka skidor i Flottsbro om det blir en kall vinter
  13. Många latte i soffan med Tobbe
  14. Att mormor och Cathrine blir friska
  15. Att broder flyttar till Stockholm
  16. Att räntan fortsätter sjunka
  17. Alla fester...
  18. Att få komma i form

6 kommentarer:

Miafia sa...

Låter som ett mycket härligt år att se fram emot!
Kramar

Susjos sa...

Hej! Kul att hitta hit. Fina bilder från nyår!
Och så mycket trevligt du gjort och har att se fram emot !!!
Kram!

Popprinsessan sa...

Ja, det låter som om 2009 också kan bli riktigt bra för dig! Vad är det för hund ni vill ha?
Fattar inte att du fixar att resa så otroligt mycket, men T kanske jobbar hemmavid? För det är ett problem hos oss, båda reser en del. Dock reser jag alltid inom Sv.

Hoppas att ni har en trevlig fredagskväll! Själv ska jag lägga mig tidigt...

Tant Janet sa...

Tack för kommentarerna.
Popp - jag reser inte så jättemycket, förra året var det 3 ggr med jobbet och ca 2-6 dagar per gång. Sen var det några 1 dagars inom Sverige. Tobbe fixar hemmet och barnen medans jag reser... så det funkar bra även om man saknar barnen. Det är en Tollare som vi vill ha.
Kram

Anonym sa...

Låter som ett ganska bra år trots lite trista inslag. Men mycket att se fram emot! Kram anna

Anonym sa...

Så du har powergått!! Härligt! Jag tog en MYCKET kort promenad i dag...till brevlådan och sen hämtade jag in lite ved. Det är -20 grader och jag är lite för frusen av mig för längre promenader då:-)

(jaja..dessa ursäkter!!)

Gott nytt på dig!