måndag 12 januari 2009

Award



Jag har fått en Award som mammabloggare av Nippertippan. TUSEN TACK - det värmer verkligen!

Jag skickar denna Award vidare till andra som skriver om livet som förälder... hos dessa tittar jag ofta in.
Katti - för att du är min vän och för att du skriver rakt, ärligt och ocensurerat om din familj. Puss på dig!
Popprinsessan - för att det alltid är kul att läsa om din familj, du får mig ofta att skratta. Du är otroligt omtänksam.
Skrivanne - för att du skriver om ditt liv med att få ihop vardagen med sjukdom och barn. Ger alltid bra stöd när jag själv behöver råd.
Skulle kunna nominera flera, men då tar dom slut för er andra :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack, tack , tack och åter tack! Det värmer otroligt att just du ger denna till mig. Just fina du finner hjälp i det lilla stöd jag kan ge. Det är orden som du skriver som gör mig så glad! Det är orden du just skrivit som värmer! Tack, tack och åter igen tack snälla du! Kram Anna

Tant Janet sa...

Varsågod. Det du skriver till mig betyder mycket, det känns att det kommer från hjärtat och du engagerar dig i mina problem trots att du inte känner mig. Det betyder mycket.

Popprinsessan sa...

Jag säger också ett stort tack och blir nästan lite rörd av det du skriver. Tack snälla du!

CharmKatti sa...

Tack min söta lilla vän!
Och tack för din fina nominering.
Puss