torsdag 15 januari 2009

Tackar tackar

Bockar och tackar för denna utmärkelse som jag fick av Katti med motiveringen: du får den här för det du skriver om. För det roliga, för det jobbiga...
Det värmer såklart!!!
Svårt att välja vem jag skall skicka denna vidare till... otroligt många bloggare finns ju ute i cyperspace. Men jag väljer några som jag är inne hos nästan varje dag...
Lallis - för att du skriver om precis allt möjligt, ofta får du mig att skratta, ibland att gråta! Långa utlägg om allt från rubriker till att du blir utstängd :-)
Nippertippan - för att du berättar om ditt liv så ärligt som du gör, om vad som händer i världen och om dina tentor. TACK
Skrivanne - åter igen, för att du berättar om ditt liv. Om din vardag, för att du delar med dig, för att du orkar vara en vän åt alla oss andra trots att du har din sjukdom och din familj att tänka på. För att vi får ta del av din RESA.
Malin - för att du är min vän och för att du hela tiden ger oss tips om nya saker som du hittar på. Du är jätteduktig. Kram på dig.
Tjing

4 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Men vad overkligt gumman. Var just här inne hos dig och skrev:) Haha.
Grattis till din utmärkelse och ..jättemycket tack för att jag är en av de som du ger det vidare till!
Kram Lallis

Tant Janet sa...

Hej, ja jag märkte det... :-)

Nippertippan sa...

TACK, TACK SÅ MYCKET!!! Vad ROLIGT!!! Det känns extra roligt att få en sådan här utmärkelse! Jag vill ju gärna tänka att jag är lite kreativ;) Tack för din motivering också, det känns jätte skoj att höra att du tycker så.
Tack en gång till!!
Kramizar:)

Anonym sa...

Men så trevligt att återigen bli uppmärksammad! TAck snälla! Kommer in i från kylan... minus 23 till denna värme! TAck snälla du! kram Anna