måndag 2 mars 2009

Måndag morgon

Dags för lite uppdatering.

Tack alla som varit inne och läst och skrivit medans vi varit och roat oss i Hamra.
Skidsemestern var super, trots vattkoppor. Dock lång resa dit och hem. Vi kom hem i lördagskväll kl 20 efter 8 timmar i bilen. Tur att det finns bärbar DVD till kidsen.

Igår tillbringade vi 6 timmar på båtmässan, kom hem med varsit snyggt seglarställ efter många om och men, eller rättare sagt jag kom hem med 2 ställ till mig men ett skall jag lämna tillbaka. Det finns otroligt mycket snyggt...om man bara hade lite mer pengar. Tycker ändå att det är skitdyrt fast det är mässpriser med 15% rabatt. 2500 för min jacka och 1800 för byxorna... men då blir jag snygg på sjön i alla fall :-)

Idag jobbar jag hemma och vabbar på fördmiddagen, sen kommer svärmor och tar hand om Lucen som fortfarande har vattkoppor... han mår bra men har 3 st som inte vill torka ut. Så i morgon kommer min mormor och morfar och tar honom så vi kan jobba heldag då och så jag kan träna på morgonen. För trots en massa skidåkning har jag gått upp 1 kg i Hamra. Det är nog all god mat och dryck som satt sina spår.

Nu skall jag jobba vidare, hade 200 olästa mail i mailkorgen... har gått igenom ungefär 130...
Tjing

3 kommentarer:

Susjos sa...

Välkommen hem efter en härlig vecka förstår jag!
Jag längtar till söndag, då åker jag och ett gäng från jobbet till Järvsö och åker skidor i ett par dagar!
Må gott!

Grodmamman sa...

Välkommen hem till verkligheten!:)
Kram

Popprinsessan sa...

Välkommen hem!
Men du, då kanske du sprang på min kära man på båtmässan (fet chans...)!! Han jobbar där uppe på helgerna under mässan. Han försökte kanske sälja på er något.. :-)

Hoppas att det gick bra med inkorgen idag!