måndag 16 mars 2009

Packat & Klart

Så var det färdigpackat förutom neccesären som ska i väskan i morgon bitti. Taxin kommer 06,20 så jag får gå upp lite tidigare än vanligt. Men jag vill ha lite tid på Arlanda också, behöver köpa ansiktskräm, hudcreme, foundation, concealer... och puder till mormor. Har packet ner 2 frigolitlådor ifall det är gott vin på vingården som vi ska till... nu får man ju inte ta med vätska genom säkerhetskontrollen så det är skönt att kunna lägga 2 flarror i resväskan utan att riska allt för mycket. Inte så latjo om man har rödvin över hela packningen när man kommer hem.
Det ska bli jätteskoj att åka iväg och jobba, ändå saknar man barnen och maken innan ens jag åkt. Är rädd att något ska hända och att jag aldrig får träffa dom igen. KATASTROFTÄNK som jag lagt till med sen jag fick familj. Så jag fick pussa lite extra på dom när de lade sig ikväll.
Nu ska jag in i duschen och sen titta på CSI.
Ska försöka blogga från Milano men vet ej om det går, annars kommer jag hem på lördagkväll.
HA DET SÅ BRA!!!

5 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Oj vad du är förutseende! Märks att du är en van vindrickare.. eller jag menar resenär ;-)

Hoppas att du får en trevlig resa nu och att du kan rekommendera ett gott vin när du kommer tillbaka :-D

Preffen sa...

Hoppas du får det bra eller vad man önskar när du åker i jobb. Tror att det där katastroftänket är något som följer med bäbisarna ut när dom föds för jag har flera runt mig som säger recis samma sak. :-)
kram

Veronica sa...

Vilket kul jobb :) Hoppas du får det bra i Milano med många soliga dagar!

Kram

thebromanders sa...

Åh, vad kul!
Men just där du var, när du skrev - kvällen innan man ska iväg... o särskilt om det är utan familjen... DÅ känns det lite jobbigt en stund, tycker jag. Men sen, så fort man är iväg, så är det bara jättekul!
Hoppas du får härliga (o inte alltför jobbiga) dagar!!

Tant Janet sa...

Popp - jag är nog både van vindrickar och resenär :-)

Tack ni andra!!