lördag 28 mars 2009

Gomorron

Tittar ut - fortfarande snö.
Fåglarna har i alla fall hittat vår mat, en hackspett sitter och pickar... jättesöt!
Halva familjen sover, jag vaknade för att jag glömt att stänga av väckarklockan. J-vlar vad arg jag är på mig själv. Jag kan ju aldrig somna om heller...
Snart ska killarna på tennis, maken ut och springa och jag ska på crosstrainern.
Sen ska vi lämna kidsen hos min mormor & morfar. Dom bästa som finns i världen! Jag & maken ska flanera på Barkarby Outlet och kanske hitta lite... vem vet. Sen bär det in till stan. Vi ska bo på Clarion Hotel Sign inatt. Men först blir det champagneprovning och middag på Tre Santi med våra vänner C&P. Dom gifte sig 10 oktober och detta är vår present till dom. Ska bli skoj! Hoppas du mår lite bättre idag C! See you soon...
Ha en bra dag!!!

8 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Här VRÄKER snön ner.. :( Så trist så det är inte sant! Förra året vid denna tid så hade vi invigt grillen o gungorna för länge sedan men nu har vi metervis med snö..SUCK!

Hur som helst..=) Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll!!

Kram

thebromanders sa...

Trevlig dag/kväll ni har planerad då!! Hoppas det blir riktigt lyckat!

imse sa...

Det låter som en helt perfekt dag och kväll!

Kram

Berne sa...

Hej Jeanette
Vi hade vår snö i Göteborg under natten till i går. Idag är den nästan borta.
Ha en härlig lördag
Skickar dig en varm västkustfamn /B

Anonym sa...

Här finns det mycket snö! Här har solen tittat fram (om än molnen kommit på em). Vi njuter i husvagnen! Njuter av lugnet!
Hoppas du får en toppen dag! Kram Anna

Grodmamman sa...

Här snön, tack och lov, regnat bort idag!:)
Ha en bra helg!
Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Ja man undrar fasen hur vädret hade tänkt sig när det började snöa igen:P

Hoppas att ni har det härligt.
Kram Lallis

Tant Janet sa...

Tack alla!!!