måndag 9 mars 2009

Måndagkväll

Det brukar ju kallas fredagskoma, men idag är det nog måndagskoma tror jag. Hur kan man ha så fullt upp ända till kl. 20? Man hämtar 2 barn på olika ställen, kommer hem & hänger tvätten, sen snabbloggar man lite, börjar med maten, vi äter, maken tar disken och jag hänger en till tvätt, sen börjar man plocka fram kläder till barnen till i morgon, packar sin egen träningsväska och tar fram kläder till mig själv till i morgon. Och nu är kl. 19,56, Tobbe läser för Oscar och Lucas bygger lego, snart ska de i säng. Jag är helt slut, måndagskoma tror jag. Ska ta och däcka med en apelsin framför TV;n. I morgon bitti kl. 07 börjar mit body pump pass.
Egentligen skall jag ta och klippa maken men jag vet inte om jag orkar...
Tjing

5 kommentarer:

CharmKatti sa...

Jo, men kan du inte klippa honom, så där snyggt som i nån gammal fantareklam som gick förut. Du vet med lite kala fläckar här och där. Eller mohikanfrilla?

Vicky sa...

Hoppas du får den lugna sköna kväll du behöver... för att orka upp och vara pigg så tidigt imorgon. Låter tufft!
Håller med om att Ligurien är otroligt vackert! I slutet av april har vi bokat en helg i cinqueterre. Det ska bli en upplevelse! Kram

Lallis - liv och leverne sa...

ja, det där komat händer lite till och från tycker jag. *ler*
Hoppas att kvällen blev fin i alla fall och att denna tisdag blir det också:)
Kram Lallis

Levindas Värld sa...

Hej!

Va roligt att du vill vara med och tävla hos mig :)

Lycka till!!!

Popprinsessan sa...

Men du är ju så aktiv så jag blir trött! Slit inte ut dig bara!! Det är gryyymt imponerande att du orkar gå upp för att träna kl 7! You rock!