måndag 30 mars 2009

Förtydligande

Efter att ha pratat i telefonen med min vän och bloggvän Katti så måste jag ju förtydliga att jag inte betalar fullt pris när jag bor på hotell. Ni som läser kanske tror att jag/vi bor på hotell hela tiden och har hur mycket pengar som helst... så är icke fallet - även om det vore nice. Däremot har jag vissa fördelar som jobbar i resebranchen och kan ibland provbo gratis och ibland betalar vi en slant, ibland får vi ingen rabatt alls men då sover vi hemma i stället. Så vi brukar passa på när vi ändå är i stan och har barnvakt.
Ha en bra kväll!

3 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Återigen - är något avis på ditt yrke ;-) Skulle också kunna tänka mig att provbo lite olika hotell.

De gångerna jag bor på hotell är oftast med jobbet och då tillbringar jag, för det mesta, inte mycket tid på rummet, förutom att sova. En sak som jag uppskattar på hotell är när det är bra avlastningsyta på badrummet - knäppt va? ;-)

CharmKatti sa...

Men hörrdu, inte behövde du skriva ett förtydligande! Låt folk tro att du är en superrik brutta vetja:-)

Nä, men lite avis är jag allt på allt ditt hotellboende...fast som sagt, jag trivs bra hemma, är ju en liten hemmagris liksom.

Maken är nästan på vad det gäller bilen....:-)

Susjos sa...

Låter helt enkelt hur mysigt som helst!