lördag 7 mars 2009

Allt & ingenting

Vet inte vad jag ska skriva om...egentligen.

Fredagkvällen avklarades utan alltför mycket stress...skönt. Tittade på Let´s Dance efter att alla barnen kommit hem från sina kalas. Båda nöjda och glada.

Det är lördag morgon. Tobbe och kidsen är på tennis. Jag skall göra semlor, men orkar liksom inte börja. Är lite seg och trött...

Skall även förbereda Lucens badkalas, vi har hyrt en simhall (låter jättedyrt men det kostade bara 900kr). Och så får vi ta med eget fika. Så vi tänkte bjuda på isglass, festis och semlor. Men så kom jag på att föräldrarna som tittar på kanske vill ha kaffe... vad tror ni? Kruxet är att vi skall till min svägerska som fyller 40 innan och sen direkt till badkalaset. Hur länge håller kaffet sig varmt och gott i termosen? Hm.....
Ja ja ska sätta fart nu i alla fall.
Ha en bra dag!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det underbart med lördagmornar... Sitter här i husvagnen och bara njuter...sen ska vi ut i slalombacken! Tyvärr har vi inte sett solen på länge, men termometern är snäll! Plus en grad...
Ha det gott! Kram Anna

Anonym sa...

Önskar er en trevlig helg!!

Vicky sa...

Ta du det lugnt medan du kan! Dagsprogrammet ser digert ut, så det kan du nog behöva :)

Hoppas ni får en bra dag med kalas på kalas!

Berne sa...

Hej Jeanette
Alltid roligt när du tittar in så jag kikar tillbaks och önskar dig en riktigt fin lördag.
kram /Berne

CharmKatti sa...

Suck....blir alldeles matt när jag läser ditt inlägg igår och idag. Men skit i föräldrarna, det är väl barnen som är på kalas. Inte dom!

Susjos sa...

Jösses...ingen rast ingen ro! Det blir bättre när killanra växer upp,och kan ta sig på egen hand till olika aktiviteter! Mina killar har slutat med sina badminton/fotboll/innebandyträningar. Nu är det gym som gäller,och möjligtvis lite jogging. Gissa om det är skönt!
Säger som charmkatti,strunta i kaffet! Det är barnen som är på kalas!
Hoppas nu att snart får vila!!
Kramar!

♥ cloudberrie ♥ sa...

Kikar in och önskar dig en fin söndag!

KRAM från Eva