torsdag 19 mars 2009

Torsdag morgon

Efter en god natts sömn och god frukost med underbar capuccino sitter jag här igen. Gästerna har konferens. Solen strålar. Jag har suttit i över en timme med en italienare som knappt kan engelska för att få igång min uppkoppling som strulat hela morgonen... behöver jobba lite med annat också :-)
Men ska nu försöka hinna med lite tid ute innan lunchen. Det är ett underbart väder.
Allt flyter på bra, 4 rätters middag igårkväll och sen en kort sväng till en bar. Flera gäster kom hem tidigit i morse efter att ha testat Milanos nattliv :-) Skönt att kunna "skylla" på att man jobbar när man vill lägga sig tidigt... Eller tidigt och tidigt jag var på hotellet 00.30 ungefär.
Ha en bra dag!!

7 kommentarer:

imse sa...

Ojoj, borde vara förbjudet att skriva såna här inlägg =)

Miafia sa...

Oh my...vad du har det bra där ner med all rätt :-)

Kaffet är helt enkelt bäst där nere, mums :-)

Susjos sa...

Njuut....

Popprinsessan sa...

Vad är det för ett galet jobb du har? Verkar orättvist att vissa ska ha det så bra :-) Fast jag missunnar dig det inte. Önskar bara att jag också varit i Milano :-D

Vicky sa...

Taket på Duomo är en av mina favoritplatser i Milano dit jag drar upp alla som besöker oss för först gången, det är så mäktigt :)

Fortsätt njut de stunder du kommer åt!

Anonym sa...

Det later helt underbart. Ha en superskon helg!!!

Veronica sa...

Det låter som du har det hur bra som helst :)

Trevlig helg på dig!

Kram