söndag 1 februari 2009

Utmanad

Hajjade inte riktigt utmaningen, 6;e mappen, från när? Från början? Jag har ju mina foton uppdelade i datumordning. Först 1 mapp för varje år, och sen för varje för varje tillfälle.... men om jag först tar 6;e året blir det 2008 och 6;e mappen 2008 är när Lucas fyllde 5 år. Sen blir 6;e bilden en något bekymrad Lovisa (min fadderdotter) = Kattis dotter. Hon är världens underbaraste tjejja. Tillsammans med hennes lillasyster såklart. Så bilden är Lucas med ryggen mot kameran, Lovisa och min svärmor. Undrar vad Lucas fick??
Tjing

3 kommentarer:

CharmKatti sa...

Du fattade helt rätt. Iallafall så var det så jag tolkade utmaningen när jag fick den. Det blev en bild från 2008 för mig med.
Ja, Lovisa ser verkligen fundersam ut!

Anonym sa...

Jag hade lite tur för det blev den sjätte mappen i den externa hårddisken och då visade det sig vara Adrians... ;) Kul är det i alla fall! kram anna

Popprinsessan sa...

Spännande bild! Ja, man undrar ju lite vad hon har bakom ryggen.. :-)