lördag 7 februari 2009

Blondinbella och Kissies

Har nu läst på Aftonbladet om dessa unga tjejer som tjänar mellan 50000-80000/ månad på sina bloggar. Så jag var ju tvungen att besöka Kissies och Blondinbellas bloggar såklart. Hur kan de har ca 180000 + 780000 besökare per timme med olika IP adresser? Är det så otroligt intressant att läsa om 17 åringar som festar? Om hur de blandar drinkar och deras Stureplansliv. Om vad de har på sig m.m. För mig är detta helt ointressant - hoppas verkligen att någon hjälper dom att placera alla pengar & att de gör något vettigt av sitt liv. För den dagen då det inte rullar in massa kosing måste de kunna försörja sig på något annat sätt...
Men jag säger grattis till dessa tjejer! Ni har verkligen lyckats!
Tjing

4 kommentarer:

Anonym sa...

Att man blir förvånad...men de skriver ju om ett liv för 17 åringar. Det är säkert den gruppen som verkligen diggar att läsa om sådana saker... Då kan man nog tjäna på det oxå...men har inte riktigt förstått än hur...
Har en utmaning till dig, om du orkar och ids! Kram Anna

Preffen sa...

Jag fattar det faktiskt inte heller, men jag håller med. Hoppas verkligen att dom får ett bra liv den dag dom slutar bloggar. Men gå in o läs kommentarerna för de skrämmer mig, typ 80% av dom är nervärderande och kränkande.

Vad söt han va din lilla lilla bäbis, han försvann ju i bilstolen. *hihi*

Grodmamman sa...

Jag fattar inte det heller!
Blev lite nostalgisk när jag läste ditt förra inlägg. Vår son är också född 7 veckor för tidigt, men vägde hela 2 075 gr och var 44 cm lång!:)
Har också "spara-lådor" för en del barnkläder. En del av sonens kläder har dottern fått till dockan.
Kram

Popprinsessan sa...

Jag undrar också. Är kanske för gammal för att fatta.. Är ju född på 70-talet :-)