fredag 20 februari 2009

Ber om ursäkt

Jag ber verkligen om ursäkt om jag har sårat eller kränkt någon med min blogg. Det har aldrig varit min mening. Jag har alltid skrivit från hjärtat med ämnen som handlar om min vardag och sånt som berör mig. Det har varit en ventil för att få "prata av sig" i ämnen som ibland har varit känsliga för oss och för andra. Jag har nu tagit bort alla inlägg som jag tror kan upplevas sårande. Jag kan ha missat något, skriv gärna en kommentar då så tar jag bort mer.

6 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Jag kan ju gissa vad detta handlar om och det gör mig ledsen. Antar att du bloggar lite som jag, för att få skriva av dig, lite som terapi. Tråkigt att det stört någon. Jag hoppas iaf att detta inte kommer att hindra dig att skriva om din vardag och dina tankar och funderingar! Ändra inte på dig!

Kramar från mig!

Tant Janet sa...

Popp - jag kommer att fortsätta skriva, även om jag inte kan skriva som jag känner inom vissa ämnen längre. Jag är en väldigt rak person som kanske uttrycker mig starkt i vissa situationer och det får jag akta mig för och nu sota för. Jag har aldrig menat att gå till personangrepp utan bara skrivit av mig, aldrig tänkt att jag skall hänga ut någon. Tyvärr har vissa uppfattat det så och blivit ledsen - det är jättetråkigt för det var aldrig min mening. Jag får helt enkelt tänka mig för lite mer i framtiden. Tar ju nu en veckas paus i och med att vi åker till fjälls. Kram på dig.

Berne sa...

Råkade nästan ut för samma sak på jobbet. Har under ett par månader skickat ett fredagsmail till mina närmaste arbetskamrater med i mitt tycke något roligt o en helghälsning. Har uppfattat det som om det var ganska uppskattat. Fick i veckan reda på att jag trampat någon på tårna med något jag skrev i början av februari, vilket påtalades "uppifrån". Får till följd att det inte blir fler fredagsmail. Någon annan får komma med dem där glada tillropen på fredagar.
kramar dig /Berne

Miafia sa...

Hej på dig! Jag hänger ju inte med längre alls i bloggvärlden, men det tycks ju hända både ett och annat.
Trist att någon tagit illa vid sig. Helt ärligt kan jag inte riktigt förstå eftersom det är din blogg och dina tankar som du för ner. Du är ju dessutom en jättehärlig människa utan avsikt att såra någon annan just avsiktligt, trist :-(

Säger som Popprinsessan, ändra inte på dig, skriv vidare!
Många kramar och ha det bäst i fjällen...är inte alls avis *s*

Anonym sa...

Jag fattar inget. Men du...det är bara att inse. Somliga kommer att ha åsikter om oss oavsett hur vi är eller vad vi gör.
Kram!

imse sa...

Man får försöka att inte bry sig om såna som tramsar.

Kram