onsdag 4 februari 2009

Utmanad igen!

Nu har det hänt igen, men jag gillar ju utmaningar så jag kör...
Dessa är reglerna och jag det är Pref igen som utmanat mig!!
* lista tre saker med din kropp du är särskilt nöjd med
* länka den du fick utmaningen av
* och skicka vidare till tre personer du tycker borde vara extra nöjda med sig själva!
1. Säger nog rumpan för den har jag genom åren fått mycket komplimanger om... även om det inte sker lika ofta längre.
2. Mina höfter - som min man älskar. Blir som ett S när jag ligger på sidan.
3. Mina naglar, som är jättefina, får ofta frågor om jag går och fixar till dom, men jag målar och filar själv.
Jag utmanar följande damer:
Tjing tjong chinaman mycket ris det hade han!

2 kommentarer:

imse sa...

Jag gjorde den utmaningen för några dagar sen. Och den var svår! Jag är mest missnöjd över min kropp.

På ordverifieringen står det "fultabbi". Roligt ord. Passar mig!

CharmKatti sa...

Tack för den. Då är det bara att rannsaka sig själv då:-)