torsdag 12 februari 2009

After Work

Det känns som om jag inte har haft tid att läsa några bloggar eller kommenterat hos er sen i helgen. Jag ber om ursäkt för det, jag återkommer när tid finnes.
Liten uppdatering i alla fall:
Igår var det afterwork med 4 tjejkompisar, vi hade jättetrevligt med mycket skratt. Tyvärr var servicen inte den bästa och vi fick vänta länge på mat och dryck och bortglömde beställningar, vilket i slutändan resulterade i att jag betalade för 1 av 4 öl - det är ju inte helt fel.
Idag stressade jag till jobbet lite trött med tanke på att jag kom hem 0030 inatt. Jobba, jobba, jobba som en tok på förmiddagen för att kunna träna Body Pump på lunchen. Sen utvecklingssamtal i 2 timmar och sen hämta killarna.
Nu sitter jag här, tvättstugan översvämmad, kylen tom och jag är hungrig. Skall hänga tvätten och sätta igång en till, sen ska jag planera inför lördagen då vi blir 26 pers på fika här. Lucas har sitt "släktkalas". Tänkte bjuda på minisemlor, bullar och kladdkaka. Inte så jätteavancerat...
Lovar att titta in hos er bloggvänner så fort jag hinner!
Kram på er alla som läser

9 kommentarer:

imse sa...

Försökte kommentera här nyss, men då gick det visst inte!

Aforia sa...

Du verkar ha fullt upp ser jag. Afterwork, tomt i kylen, även i magen antar jag, full tvättkorg. Verkar som Inga strejkar hos er oxå.
Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Oj vad kul med after work:)
Kram Lallis

Susjos sa...

Mysigt med After Work,vilket ställe var ni på? Var maten god trots dålig service?
Du verkar ha fullt upp som sagt!Vila emellanåt bara!
Kram!

CharmKatti sa...

Men inte ska man be om ursäkt för att man inte läser andras bloggar. Man bloggar väl för att man vill skriva själv? Och givetvis för att läsa andras, men det ska ju inte vara något krav.

Minisemlor låter toppen!
Önskelistan???

CharmKatti sa...

Svar:
Hon gillar såna små prinsessor och prinsar som typ schleich-figurerna. Passar perfekt i hennes prinsess-slott.

Grodmamman sa...

Kul med after work!
Duktig du är som tränar så också. Här säger jag varenda dag att jag borde börja!:)
Kram

Tant Janet sa...

Susjos - ja maten var god som tur var.

Popprinsessan sa...

Å vad kul med after work! Det finns inte pä världskartan att jag ska få till något sådant. Men imorgon ska jag faktiskt träffa två gamla kompisar efter jobbet, så det kan man väl nästan räkna...

Du är grymt duktig som tränar på lunchen!!