fredag 20 februari 2009

Sätter fart

Nu ska jag sluta deppa och börja packa!!! Hänga tvätten och plocka fram kläder.
Det är ju en del som skall med till fjälls:
  • Hjälmar
  • Pjäxor
  • Pjäxtorkare
  • Skidglasögon
  • Solglasögon
  • Skidor
  • Ryggplattor
  • Spade
  • Mat
  • Vin
  • Öl
  • Champagne
  • Ostar
  • Sängkläder
  • Handdukar
  • Spel
  • Tempurkudde
  • Mediciner
  • Vantar
  • Mössor
  • Underställ
  • Skidkläder
  • Sittunderlag
  • Snacks
  • TV spel
  • Gameboy
  • Bärbar DVD
  • Laddare
  • Kamera
  • Videokamera
  • Ljus
  • Lite finkläder till restaurangbesök
  • OSV..... har säkert glömt något

7 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Korkskruv? Är alltid bra att ha :-)
Hoppas att ni får en underbar skidsemester och att du kommer tillbaka med en massa saker att skriva om :-D

Susjos sa...

Ha en alldeles underbar ljuvlig vecka! Det är du värd!
kram

Aforia sa...

Halloj i packningen, innan du ger dig iväg har du en utmaning hos mig. Denna får du bara för jag är så Avundsjuk på din nya säng. =)
kramis Lena

CharmKatti sa...

Jag vet att du kommer ha det så bra, så bra. Så inga lyckönskingar om det får du av mig;-)
Vi hörs när du kommer hem!

Anonym sa...

Nu önskar jag det helt otroligt härlig vecka! För oss är det bara en vecka kvar till sportlovet!!!
Ha det gott även i kväll! kram anna

Grodmamman sa...

Hoppas att ni får en härlig vecka nu!
Tråkigt att du känner som du känner i tidigare inlägg. Det är ju din blogg och då ska man väl få skriva som man vill. Fast jag tänker alltid på vad jag skriver, mer och mer ju längre tid jag bloggar.
Tråkigt med vänner som visar sig inte vara just det.
Kram

imse sa...

Ha nu en härlig vecka och koppla bort alla tokigheter på bloggen!