fredag 20 februari 2009

Förundrad

Ibland blir man ledsen och besviken. Personer som jag trodde var mina vänner och sen visar det sig att det är raka motsatsen. Sånt svider otroligt mycket. Jag är förundrad över hur jag kunde ha så fel, min magkänsla brukar vara rätt bra men här var det tokfel. När man tror att man har förtroende för någon och så var det precis tvärtom. Det gör ont att bli sårad av vänner. Nu vet jag vart jag har personen i fråga och alltid har jag lärt mig något på vägen. Även om det var den hårda vägen...

3 kommentarer:

CharmKatti sa...

Men vad har hänt nu då?

Anonym sa...

Visst är sånt otroligt sårande.. troligen har din magkänsla försökt säga dig något men du har inte velat "lyssna".. En kram till dig från mig!

Preffen sa...

usch, sånt är aldrig roligt, men en sak är ju bra o det är att det åtminstone kommer fram. Även om det sårar ont. Hoppas ni har det bra i fjällen.
Storkram..
Ps. Jag tycker du ska skriva som du alltid skrivit, jag har aldrig upplevt det som att du försöker hänga ut nån. DS