måndag 13 april 2009

Svettas

Att få svettas ordentligt är så skönt ibland. Har precis stigit av vår crosstrainer efter ett pass och svetten verkligen rann ner från pannan. Hur skönt som helst.
Tobbe har varit vid båten hela dagen idag... snart är segelsäsongen här. Härligt.

Ungarna har som vanligt lekt i kojan. Idag var dom 9 st och alla 9 har även huserat här på eftermiddagen. Kul med massa barnskratt och ännu roligare att alla barn gillar att vara hos oss även om man ibland kan få frispel på alla skor och tröjor som ligger innanför dörren :-) Detta är verkligen Bullerbyn och barnen stormtrivs och då trivs föräldrarna också.

Just nu sitter Oscar och spelar Wii med en tjej från klassen som är här... så kul att killar och tjejer kan leka tillsammans oavsett kön och ålder.

I morgon börjar alvaret igen... jobb, body pump och skola och dagis!
************************************************

Fick en Award av Popprinsessan, Tusen tack - det värmer!
Det medförde vissa instruktioner:
Skicka vidare denna Award till någon man tycker behöver den.Kopiera bilden och lägg den i ett inlägg.Skriv vilka 5 du vill ge denna award till och länka dem. Skriv sedan i deras bloggar att du gett dem en award. Jag skickar vidare till:


4 kommentarer:

Popprinsessan sa...

He he, ja jag glömde visst att meddela dig att du hade något inne hos mig :-) Men du såg ju det iaf, som tur var!

Susjos sa...

TACK TACK TACK snälla du! Va glad jag blir .....:)

Miafia sa...

Visst är det härligt med en genomkörare, du är skitbra på att träna! Heja dig!!!

Tusen tack för awarden, det värmer otroligt! :-)
Kram

Anonym sa...

Åh tusen tack återigen, vännen! Sitter här och bara smågluttar in en snabbvända...Så ramlar en sådan fin gåva över mig! Jag bockar och bugar mig ödmjukt!
Ha det gott...här är det soligt än...hela påsken har solen lyst sina strålar över oss... Men nu är vi hemma igen!
Ha det gott nu och återigen tack! Kram Anna