måndag 6 april 2009

Helt slut

Nu är jag helt slut i kroppen!! Förstår inte varför jag ska få så jäkla ont när jag går, ändå hade jag mina sulor i. Men jag känner mig som en gammal kärring. Höll knappt på att komma in i bilen...
Har gått i över 2 timmar, först en snabb prommis från jobbet till Kungsträdgården där jag tog en latte i solen med en kär gammal vän. Alltid lika kul att ses, hon ska ha sitt första barn i sommar och har en jättefin mage, man blir lite sugen igen... Sen gick jag och maken runt halva stan och letade segelprylar, på Helly Hansen hittade vi det mesta men sen gick runt och hittade ingenting...
Köpte Thaimat på vägen hem - smarribarrans!
På lunchen träffade jag en annan vän som jag inte sett sen i somras - innan dess var det säkert 3 år sen sist. Saknar henne jättemycket och det är jättekul att vi börjat träffas igen. Vi gick på gymnasiet tillsammans och var supertighta då.
Barnen är i Gävle och det är rätt tomt hemma men ändå skönt. Oscar är just nu på fotboll med morfar och Lucas är hemma med mormor... snart börjar CSI och i morgon bitti är det body pump som gäller.

4 kommentarer:

CharmKatti sa...

Kankse för att du är en gammal kärring:-D

Lallis - liv och leverne sa...

Så gott med thaimat:)
Och du rör ju på dig en hel del måste jag säga. Du är kanonduktig.
Jobbigt att du ska få ont i fötterna bara.
Stor kram Lallis

Susjos sa...

Vilken härlig dag! Förstår att du är trött...
Sov så gott!

imse sa...

Men efter så mycket promenerande är det inte så konstigt med onda fötter.

Kram