lördag 18 april 2009

Fusk

Igår fuskade jag, hade skrivit att jag skulle köra crosstrainer på mitt "schema" igår. Men det blev rosé på altanen i solen med lite grannar i stället. Mycket trevligt men inte lika hälsosamt.
Så i morse har jag redan hunnit med att sola 18 minuter, 30 minuter powerwalk och 20 minuter crosstrainer. Tänker att om jag skriver om det här så måste jag ju vara ärlig - eller hur??
Just nu är killarna på tennis sedan ska Tobbe och Oscar på innebandycup hela dagen. Ikväll har vi inga planer alls, hur skönt som helst. Vi ska väl titta på Robinson, öppna en flaska Barolo och grilla oxfilé.
Ha en bra helg!

4 kommentarer:

Preffen sa...

Mys i solen på altan är ju absolut inte fel det heller, synd bara att "döfläsket" älskar det lika mycket! :-D
Tycker du gör det jättebra med träningen, önskar jag hade den energin du har. För mig går det bättre o va utan mat än o träna trots att godissuget är en av det värsta hindret jag haft.
Hoppas ni får en bra helg med mycket mys o fint väder!
kram

Miafia sa...

Du Jeanette är förlåten för ditt fusk *s*
Vad fasen vore livet utan lite undantag och lite gott, njuta måste man få göra!

Ha en riktigt skön lördag!
Kram

Vicky sa...

Vilken start på lördagen du hunnit med. Själv försökte jag sova bort min förkylning (utan resultat dock) och steg upp vid 10...

Fortsatt trevlig helg :)

Popprinsessan sa...

Det låter som om du tog igen "fusket" bra! Själv har jag inte tränat på min cross i helgen. Däremot testade jag latin jam igår och det var svettigt!!! Och kul!!