torsdag 2 april 2009

På väg

Nu är jag på väg till jobbet... eller snart i alla fall. Skall åka med maken idag då jag inte kan köra hem pga alkoholintag.
Vi ska på visningar ikväll med jobbet, vi skall äta förrätt på en restaurang, varmrätt på en annan och dessert på en tredje... men det är samma företag som driver alla 3. Det ska bli spännande...
Hann med en powerwalk igårkväll med en av våra "nya" grannar. Hon hade bestämt sig för att följa med till Prag i höst!! Superkul för vi klickar verkligen. Sen är jag jätteglad att en av mina andra vänner även bestämde sig för att följa med. You know who you are and I miss you!
Ha en bra dag!

4 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Hoppas att du får en bra dag! Kvällplanerna verkar ju spännande iaf! Själv blir jag gräsänka idag och har inte mer rester i kylen att leva på, så trots illamående så får jag nog masa mig till affären idag för att få ihop någon middag till dottern...

imse sa...

Kul med tjejresa. Jag har varit på semester två gånger med mina tjejkompisar. Det är verkligen avkoppling.

Ha en trevlig kväll, kram!

Miafia sa...

Kul när man träffar nya vänner som bor nära:-)

Ha det så trevligt ikväll, ni har ju verkligen vädret med er!
Kram

Grodmamman sa...

Vad kul med en tjejresa! Här pratas det mycket, men vi har än inte bestämt något.
Har också följt Sabinas blogg och grät också när jag läste att hon förlorat kampen mot skitsjukdomen. Miste min pappa i denna sjukdom för drygt 4 år sedan.
Kram