tisdag 21 april 2009

7 av 9

Nu är jag helt slut, idag också. Jag var ju stentrött igår, men är om möjligt ännu tröttare idag. Var upp och tränade i morse som vanligt på tisdagar, men kände att orken inte var med mig riktigt. Orkade inte alls lika mycket som jag brukar, jättetrist. Men så har jag tränat 7 av de senaste 9 dagarna också... kan kanske ha med det att göra. Ska vila i morgon, sen är det träning på torsdag igen.
Oscar fick gå hem från skolan idag. Han hade jätteont i magen, har varit på toa 3 ggr nu men mår betydligt mycket bättre. Så han får vara hemma i morgon. Jag jobbar då hemma på fm, på em ska jag till Huddinge Sjukhus med Lucas och spola bort lite vaxproppar.
Nu ska jag lägga mig och vila på spikmattan!!
Förresten -1,8 kg på 8 dagar!!

14 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Duktigt!
Spikmatta. Måste skaffa mig en också. Men det verkar ju liksom finnas flera olika varianter. Och vilken ska man välja ? *s*
Kram Lallis

Susjos sa...

Just det,glöm inte att vila! Bra jobbat med vikten!
Kram!
(Jo, det är KS jag jobbar på ja..)

CharmKatti sa...

Se där!
Kanske du kan ta några kilon från mig när du ändå håller på. Jag ska ta mig ända till brevlådorna idag för att dela ut lite papper, men det får räcka med motion för idag:-)

thebromanders sa...

Har du också en sån där spikmatta?? Är de bra?? Vad duktig du är som tränar så himla mycket!! Jag måste börja träna mer också...

plingan sa...

Starkt jobbat! Men bra att du vilar någon dag ibland.
Funderar också på det här med spikmatta, ska väl vara bra till det mesta.
Må så gott!

Ingela la la sa...

Bra jobbat och grattis till viktminskningen!
Fast lite vila emellanåt är väl aldrig fel...
Jag är lite nyfiken på spikmattorna men jag kan inte för mitt liv tänka mig att lägga mig där... Jag kanske skull ändra åsikt om jag faktiskt provade =)

Hoppas du är piggare idag!
Kram Ingela

CharmKatti sa...

Mina riktiga hemlisar ska du inte behöva läsa om på bloggen...men å andra sidan har jag inte så mycket till hemlisar just nu;-)

Veronica sa...

Bra jobbat :) Nu fick jag lite inspiration och ska ta mig ut på en promenad!

Kram

Popprinsessan sa...

Shit vad duktig du är! Bra jobbat med både träning och vikt! Herregud, vad gör jag för fel? Har minskat matintaget och har rört på mig två gånger den här veckan, vilket borde ha chockat kroppen! Tyvärr syns det inte så mycket på vågen ännu...

Har lånat en spikmatta av en kollega och testade igår. Ska ge det ännu en chans idag, för jag låg inte speciellt länge igår..

Vintage sa...

Mycket trevlig läsning i denna fina blogg! Kraam susanne

Aforia sa...

Vad duktig du är. Bra kämpat, spikmatta, alla pratar nu för tiden om spikmatta. Kan det verkligen vara skönt att ligga på. Ähum..
Kramis

thebromanders sa...

Hoppas du är piggare idag!! Det är i alla fall fredag - DET om inget annat borde kunna pigga upp?!

Anneli sa...

Vad duktig du är att träna, jag har helt kommit av mig eftersom jag var lite krasslig innan semestern och i Thailand orkade man inte träna. Bara jag kommer hem från Mora så ska jag också försöka att vara lika duktig.

Pia sa...

Bra jobbat!!! Men tänk på att kroppen behöver vila oxå!! Kram!
PS. Spikmatta rules!! ;o)