söndag 1 november 2009

Söndag söndag söndag

Sista dagen på lång ledighet, jag har bara jobbat 3 dagar på 2 veckor. I morgon börjar allvaret. Ingen är hemma med Speja, hon ska vara med Tobbe i morgon. Får se hur det går :-) Bra hoppas jag.

Igår hade vi Anna, Tompa och Carl (Calle) på middag. Jättetrevligt och mysigt att träffas. Vilken liten guldklimp dom har, han är så lik sin pappa :-) det går inte att ta miste om vem som är far där inte.

Idag har jag varit ute och gått med Speja, lekt i trädgården, Tobbe har tagit undan utemöblerna, vi har förberett i bilarna för henne, trimmat och klippt klor, badat Speja. Nu står ugnspannkakan med hallon och björnbär i ugnen, 3 barn bygger pärlplatta och 2 barn spelar Wii Sports Resort. Med så många barn i huset är det skönt att göra enkel lunch.

I eftermiddag hägrar tvättstugan.
Sen blir det tacosöndag!

Hur ser er söndag ut!!

3 kommentarer:

imse sa...

Jag har faktiskt gosat med en liten hund idag. Svågerns lilla hund.

Kram

Susjos sa...

Har kört mitt jympapass idag,och sett filmen :"Djävulen bär Prada". En skön lugn söndag med andra ord!

Speja sa...

Hej, dök in här och nog känns det lite konstigt att läsa namnet Speja...;)