torsdag 12 november 2009

Ljus i mörkret


Den här veckan har varit otroligt tung. Mycket gråt, mycket skit! Kan tyvärr inte skriva om det här men det handlar om relationer och om människor som gör en besviken, som lägger över tunga saker på mig. Det är det sista jag behöver just nu. Så tungt att igår var det nära en panikångestattack igen. Otroligt jobbigt. Men men.... skit i det!

Jag har världens bästa barn, världens bästa make, världens sötaste hund och de bästa vänner man kan ha. Som lyssnar, lyssnar, lyssnar och lyssnar! När jag maler, maler, maler.

Vi har varit på valpkurs med Speja och hon kommer att bli "kursetta" om jag får säga det själv, hon är otroligt kontaktsökande och duktig.

Sen till ljuset, nästa sommer 17 dagar, 3-20 augusti åker vi tillbaka till paradiset. Vårt paradis. Dreamland Resort på Koh Phangan, Thong Nai Pan Yai. Vi har bokat biljetter idag!!! Vi har även bokat åt en till familj som jag hoppas att vi får med oss. Dom har bara till i morgon på sig att bestämma sig...
Just ja - ikväl ska jag på Eros Ramazotti

5 kommentarer:

Susjos sa...

Åhh..underbart kul att boka resor! Och du kommer att få en ljuvlig kväll med Eros! Det lär du behöva förstår jag ! kram ♥

Grodmamman sa...

Tråkigt när det blir sådär. Här har det varit mycket på jobbet som tagit kraft denna veckan. Hoppas att det blir bättre för dig!
Härligt med resa också. Vi måste börja kolla på resa till nästa höst, i september, vet bara inte vart vi vill resa!:)
Kram

Anneli sa...

Tråkigt med folk som dränerar en på kraft. Hoppas att du mår bättre. Vad kul att ni ska åka till Thailand (igen). Vi längtar också tillbaka. I sommar blir det kanske Island för vår del - vi får se. Kul att det går bra med Speja också.

Ha det bra och ta det lugnt!

imse sa...

Ibland är det så skönt att ha en härlig resa att se fram emot.

Kram

Anonym sa...

Thailand...Om Livet vill åker vi i januari!!
KRAM!