måndag 16 november 2009

Belysning

Det är ju så jäkla mörkt ute och inne med för den delen, när man kommer hem kl. 1530 och det är mörkt i hallen får man ju halv panik...
Man får börja med att gå runt och tända alla lampor, sen när man är ute med Speja ser man ingenting när man kommer tillbaka. Vi har alldeles för lite lampor runt huset. Jag håller på att bli galen, en svart hund syns ju inte, nu har hon i och för sig reflexsele men ändå...

VILL HA lite ljus!!!!!!!!!!
NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Hej! Jag har varit lite dålig på att hälsa på här, men det är inte bara hos dig.. det har varit lite mycket annat den sista tiden.

Jag gillar att det är mörkt ute på kvällarna, så att man kan tända ljus och sånt, men jag tycker att det är jobbigt att gå ut med D i mörkret just för att det plötsligt kan dyka upp någon bakifrån utan att jag sett något. Det är okej att vara inne när det är mörkt :-)

Hoppas förresten att du mår bättre!