lördag 31 oktober 2009

Gomorron

Gomorron alla!
Sitter vid köksön och tar en latte och en smoothie. Mums
Snart ska jag klippa hela familjen! Det var alldeles för länge sen sist! Har 3 långhåriga killar här nu.

Tittade ni på Idol igår?
Tove, Erik, Calle, Reza - fy f-n vad bra dom var igår!
Tove får ju en att gråta, hon är så ung - så bra så fantastisk! Får moderskänslor när hon sjunger och sitter bara och ler och ryser. Vilken tjej!

Sen när någon åker ut då känner jag mig ledsen för den personens skull också, även om jag tycker att rätt person åkt varje fredag än så länge. Tror att det blir Rabhi nästa fredag...

Puss på er!

2 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Jag såg Idol och håller med om att många är riktigt bra i år!

Jag känner att jag måste läsa ikapp lite på din blogg men just nu måste jag rusa vidare.. Blir det inga bilder på lilla Speja snart? ;-)

Hoppas att du har en skön helg! Jag återkommer och läser ikapp lite senare i helgen :-D

imse sa...

Håller med om att Idoldeltagarna är duktiga i år. Men Rabbih måste bort.

Kram