onsdag 28 oktober 2009

Vänner från förr

I morgon kommer min vän Carro hit med sin son (min gudson) och sin hund Iris, det är en Flat precis som Speja. Det ska bli jättemysigt att få umgås en hel dag, oftast när vi ses är det fest och det är ju också jätteskoj. Men nu får vi en hel dag att bara mysa och prata på. Jag saknar verkligen såna stunder.

Inatt har jag sovit, jag har sovit bra. 5 timmar innan jag vaknade första gången, jag har ingen aning om när det hände sist, hur länge sen som helst. En sån känlsa, ni som har sömnproblem vet vad det innebär, det är som ett hallelulja moment :-) Att Tant Janet kan sova!

2 kommentarer:

Susjos sa...

Grattis till dina 5 timmar! Underbart! Jag vet vad du går igenom...nattarbetare som jag är,så har jag endel rubbningar med sömnen...ibland :)
Vill lilla Speja ut nattetid fortfarande?
Hoppas du får sova minst 5 timmar i natt också!

Grodmamman sa...

Vad skönt att du fått sova så länge i streck! Kan också ha svårt för att sova och då är det guld värt då man verkligen gör det!:)
Kram