fredag 30 oktober 2009

Halloweenplaner


I år har vi inga planer för Halloween, vi brukar alltid vara hos våra grannar A&T, T är från USA så det faller sig naturligt att vara där. Det började nog hos dom redan innan vi flyttade in. Men vi har varit där 6 år i rad. Det blir fler och fler för varje år, bekantskapskretsen utökas ju...

Det brukar vara jättegod mat (knytis) och jättetrevligt med en trevliga människor, utklädnad, massa pynt m.m.


I år har vi tackat nej, vi kan inte ta med Speja och vi kan inte lämna henne själv... ev går vi ner och tar ett varsit glas och säger hej. Eller så kommer Anna, Tompa och deras bebbe hit. Det vore jätteskoj för sist vi sågs var han i Annas mage. Sen skulle vi ha setts förra veckan men då var ju jag sjuk, men nu är alla friska så vi ska nog våga ta hit en lite kis. Så jag får snusa lite bebbe.


Idag gör vi ingenting... barnen är ute och spelar fotboll med Erik, jag surfar, Tobbe är vid båten. Jätteskönt! Jag håller även på att bränner över alla bilder till CD skivor i och med att jag byter till min laptop i helgen, tanken är att Lucas ska få min gamla dator. Tittar ut nu och ser att jag skulle behöva pusta fönstren... usch det är verkligen skittråkigt.


Puss puss

Inga kommentarer: