söndag 4 oktober 2009

Söndag

Vaknade allt för tidigt, vi la oss kl.2 inatt och jag vakarn 0630 och kan inte somna om. Som vanligt. Men i morse var jag inte ledsen, utan lugn och glad. Harmoni... bara tanken på en svart liten krabat får mig att nästan gråta av lycka. Förstår inte vad djur kan göra med ens själ. Underbart hur som helst. Fördelen med att vakna tidigt är att jag och Lucas har redan hunnit varit iväg till flygfältet, Lucas har fått köra 4 hjuling :-) en mycket stolt och glad son har vi nu.


Idag har jag och maken "varit ihop" i 11 år...! Ska väl inte fira direkt, för ett år sen var vi i New York och firade 10 år, en underbar resa.

Igår hade vi gäster, drack champagne och firade att vi nästan blivit med hund. Vi åt oxfilé med parmesankräm, jättegott, drack en god Barolo till också.

Det har varit en mycket bra helg!

4 kommentarer:

Susjos sa...

Djur är underbara! Höll på att tjata sönder mej för en hund här hemma för en massa år sedan,då väninnans familj köpte en underbar valp :) Men så mycket jobb det var med en valp hade jag inte kunnat drömma om! Så jag är tacksam att maken höll mej tillbaka,och att det blev en katt istället!
Hoppas att det löser sig med den hjälp du behöver :) Flat coated retrievers är så fina!!! Kram

Grodmamman sa...

Är ingen djurmänniska själv, men jag kan ändå förstå din glädje i att det löst sig angående hund i er familj!:)
Hunden på bilden är så söt!
Kram

Mitt Egnahem sa...

Tack för titten hos mig! Lycka till med hunden MVH Mitt Egnahem

Popprinsessan sa...

Men grattis, grattis, grattis! Åh vad kul att det verkar lösa sig! Förstår att du måste längta tills om två veckor...

Visst har du Prag nu till helgen, eller har jag fel?

Grattis än en gång - vad mysigt!