onsdag 9 december 2009

Svävar

Det känns som om jag svävar utanför min egen kropp.
Jag har feber.
Och jag är hemma.

Kors i taket, jag som aldrig är hemma från jobbet, brukar alltid gå med Alvedon i kroppen, men jag orkade inte. Sov till 9 i morse och Speja har hållt sig lugn.

Jätteskönt.

Har 2 offerter att göra men dom kan jag göra när som under dagen.

Skönt att ta beslutet. För först så velar jag fram och tillbaka, ska jag till jobbet eller inte, men jag har en rätt bra chef som sa. Nu vilar du och stannar hemma. Ser till att bli frisk!

Så nu ligger jag i sängen med min laptop och surfar... hör hur det plingar till i jobbdatorn i köket men jag har out of office :-) hi hi. Drömmer lite om sommaren, jag som tyckte att det var lite kallt i somras men när jag tittar på bilderna är det mycket badbilder...
Här är Lucas efter ett dopp! Min charmiga underbara Lucen som snart fyller 7... tiden går så fort!
Ha en bra dag!!

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Bra att du stannade hemma och vad skönt att Speja verkar må lite bättre.

Det är inte riktigt samma lykthus som det jag har. Jag har liksom ingen lucka/dörr, men det får nog bli ett sånt iaf tror jag! Tack för tipset!