lördag 19 december 2009

11 år sen

Idag för 11 år sen friade Tobbe till mig. Då hade vi varit tillsammans i 2½ månad, ändå kändes det så självklart.
Jag är glad att jag sa JA.
Vi har hunnit med mycket dessa år. Vi har fått 2 underbara killar, byggt 2 hus, fått massa nya vänner, rest massor bl a till Thailand, Italien, Frankrike, USA, Ungern, Grekland, Danmark, UK och fler ställen...köpt segelbåt, fått bästa Speja... m.m.m.m.m.m.
De första månaderna tillbringade vi ofta sittandes lång in på natten med vin och tända ljus. Idag prioriterar vi oftast sömnen :-) det är synd att det blir så.
Skidåkning och bugg var det som förde oss samman.
Vi har mycket kvar att uppleva, jag vill fortfarande bli gammal med Tobbe. Jag vill åka till Sydafrika, Sydamerika, Nya Zeeland, Australien, Västindien med honom. Jag vill segla mer, åker mer skidor, få några valpar. Men mest av allt vill jag bara vara, bara vara med min familj. Det är det bästa som finns.
Ha en bra kväll!!

3 kommentarer:

imse sa...

Hoppas ni får fortsätta ihop i många år till.

Kram

Åsa sa...

Va härligt! Grattis!!
Det kommer den tiden när barnen är utflugna och man kan mera rå om varandra igen.
Visst är det härligt med snö...
God Jul!

Anneli sa...

2½ månad - det var snabbt jobbat! Vi tragglade nog på i tre år eller nå't.