onsdag 16 december 2009

Belysning och morr


Har ju jagat en taklampa till vardagsrummet, äntligen efter typ 6 affärer, dök den upp på MIO. Så skönt!

Sen är jag besviken & ledsen över att julen inte blir som man tänkt sig...
Nästa år blir det en jul utomlands för familjen oss. Inga fler jular med måsten, julklappar, släkt som drar i en, köer, tokpanik, då blir det antingen en alpby eller en strand :-).


Önskar att jag kunde få sova i 2 veckor nu och sen är allt över. Appropå sova så sov jag hela natten i natt för första gången på flera år... har inte tittat på klockan en enda gång.


Puss

4 kommentarer:

Anneli sa...

Jul ska inte vara jobbigt - man ska bara njuta!

Grodmamman sa...

Här försökte jag få svärmor att gå med på att vi är hos dem på dagen istället för kvällen i år. Enbart för att våra barn skulle få träffa några kusiner överhuvudtaget på julafton. Döm om min förvåning då detta inte var helt självklart, vilket det var för min mamma. Vem firar vi julen för om inte för barnen?!? Nu verkar det dock som att vi får igenom detta, men det satt långt inne.
Hoppas att ni får en bra jul i alla fall.
Kram

Popprinsessan sa...

Sömn är otroligt viktigt och jag blir lätt påverkad av för lite sömn i långa perioder.

Ja, julen är lite tråkig med sina måsten. Samtidigt gillar jag julen, men jag önskar at det vore lite mer avslappnat. Att man slipper "välja bort" en familj på julafton.

Angående din fråga om mina bilder så hade jag frilagt dem i Photoshop. Håller på att öva lite ;-)

Susjos sa...

Just det,julen ska inte vara jobbig! Hålle rmed Anneli. Sömn är viktigt-nästan viktigast av allt! va skönt att du fått sova :) Hoppas det fortsätter så!
Kram ♥