fredag 8 maj 2009

Uggla




Stora sonen är på artistkalas just nu. Han är utklädd till Magnus Uggla.

Mannen är och spelar innebandymatch.

Lucas leker med 2 kompisar.

Jag är halft däckad igen, rösten är bättre men långt ifrån bra, jag går på alvedon och hostmedicin. Blir galen på att inte bli frisk, jag vill ju träna och orka göra saker. SKITTRIST är det.

Veckan då...

I onsdags var jag hos Mikaela som brutit sitt nyckelben. Gjorde lite smoothie, köpte middag och tog bort nagellacket. Hon får inte röra vänster arm på 2 veckor och hon bor ensam. Tänker på dig tjejen och kommer snart tillbaka!

Torsdag - igår, ingenting hände.
Idag - fredagskoma.
I morgon - sjösätter vi Amarone.

6 kommentarer:

a sa...

Ha en skön fredagskoma!!!
Kramkram:)

thebromanders sa...

Åh, vad spännande med båten!! Lycka till!
Och vilken perfekt Uggla han var!!!

CharmKatti sa...

Fredagskoma är inte så illa, det ska jag gå in i nu...

Men du, man behöver inte hajja så mycket, det är bara att göra som det står:-)

Kram, ja, det är dags att ses!

Anneli sa...

Kul när ungarna ska på maskerad. Dottern var på "kändisfest" i höstas och jag tror nästan att det var jag som tyckte det var roligast. Jag shoppade loss ordentligt...

Krys på dig!

Popprinsessan sa...

Hoppas att du mår bättre idag och att sjösättningen gått bra. Vad spännande!

Kul med maskerad, jag är nog en av få vuxna som verkligen gillar det :-)

Vicky sa...

Wow, vilken cooling :)
Lycka till med sjösättningen imorgon!