torsdag 28 maj 2009

Tiden går...

OJ vad det var länge sen jag skrev. Tiden går otroligt fort och jag har mycket att läsa ikapp hos alla bloggvänner.
Tack alla som skrivit inlägg här sen sist och som väntar på uppdatering.
Vad har då hänt??
Jo vi seglade förra helgen igen. Underbart, trots vädret. Vill passa på att berätta att seglingsbloggen är det min man som skriver numera..., fortsätt gärna att skriva och läsa där ändå :-)
Den här veckan har hittills gått jättefort, har hur mycket som helst på jobbet och på hemmafronen likaså. Upptagen varje kväll med något. Känns som om vi borde klona oss hela familjen för nästa vecka blir inte lätt att få ihop...
Måndag: Lucas till skolan 9-11 (alltså jag kompar), sen föräldrarmöte på kvällen.
Tisdag: Lucas utspark på dagis 15-20, Oscar kappsegling 1830-20, Lucas öppet hus på skolan 15-17...
Onsdag: Oscar scoutkårsavslutning
Torsdag: Lucas i skolan 9-11(tobbe ledig), Lucas dagisavslutning kl. 14 (jag kompar).
Fredag: Lucas skolan 9-11 (jag ledig), kvällen fest hos grannarna
Lördag: Till Mia & Tobbe som gifter sig för att träffa toastmaster m fl. vi sover över, barnen hos farmor.
Söndag: Oscar klassfest på Sundby Gård
Till råga på allt har jag och Tobbe hur mycket som helst på jobbet och hinner inte med på arbetstid, och så ska man kompa samtidigt. Men snart är det midsommar och allt lugnar ner sig och i morgon är det FREDAG!!! Då blir det lite "after dinner" med grannarna.
Tänker på Lovisa (min "gud" dotter) som bröt armen häromdagen... usch vad jag lider med dig och dina föräldrar. Men du är tapper!!!
Nu ska jag jobba lite, i helgen är vi hemma och då skall jag läsa ikapp lite på era bloggar, jag har läst lite de senaste veckorna men har tyvärr ej kommenterat.
Kram på er alla!

6 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Skönt att se att det är fler som har ett späckat schema! Det är ju kul fast lite jobbigt också.. Men, som sagt, snart är det midsommar och innan dess blir det en liten weekendtrip till NY :-) Och efter midsommar ska jag iaf ha en veckas semester innan det blir lite jobb till.

Skönt för er att ni har Amarone att tillbringa lite njutningstid på!

Anonym sa...

Tänk att våren kan få oss alla så stressade... Eller fullspäckade i alla fall!
Ha det gott! Kram anna

a sa...

Det var riktigt tuff schema!!! Kul att läsa att allt är bra ändå. Skönt med midsommarhelgen då allt lugnar ner sig lite!

Ha det gott!!!
Kramkram

CharmKatti sa...

Hej min lilla supermorsa:-)
Loppan hälsar och tackar väldigt för presenterna!

Varför hopar sig alltid allting?
Är det inte mycket att göra så är det sjukdomar?
En olycka kommer ju sällan ensam säger dom...jag börjar tro på det.

Kram
Katti

Susjos sa...

Oj oj Oj...vilket schema! Att du hinner med!? Hoppas du hinner "fånga dagen " i alla fall :)

Anna-Karin sa...

Grattis på namnsdagen!
Ses imorgon.

Kram