tisdag 12 maj 2009

En helt vanlig tisdag

Lucas ligger i sängen.
Det är en helt vanlig tisdag.
Jobbade, kom hem och fixade käk till familjen. Spagetti och köttfärssås. Hängde en tvätt, tog fram kläder till killarna tills i morgon.
Nu sitter jag här och surfar runt lite, Oscar är på seglarskola för första gången...

Snart skall jag kolla på delfinalen i melodifestivalen. Håller tummarna för Malena såklart. Även om jag inte kan se finalen på lördag.


Oscar gick hem från skolan själv idag med sin kompis J. Det var första gången som dom gick hem helt själv till ett tomt hus, i morse gick han även själv till skolan. Han glömde ringa oss och säga att han var framme så då var man lite orolig ett tag innan jag hann ringa skolan. Men allt hade gått bra.
Tusen tack alla som skrivit till mig om astman, jag mår bättre men blir fortfarande yr av Bricanylen... men det kan man tydligen bli ett tag.
Kram på er!

3 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Vad spännande att O börjat få stå på egna ben! Han måste känna sig stolt!!

Hoppas att du får en skön kväll! Försöker själv kolla lite på Eurovision samtidigt som jag surfar runt lite, men borde nog gå och lägga mig och kurera en grym huvudvärk...

a sa...

Hoppas det börjar kännas bättre snart för dig. Jag tycker det har blivit lite bättre här ang björkpollen, men det måste ha varit extremt mycket i år!
Ha det gott!!!
Kram:)

2BarnsMamman sa...

Det är med blandade känslor man ser barnen bli stora och självständiga. Samtidigt som det är härligt för dem är det lite svårt för en mamma att se att de börjar klara sig mer och mer utan en :)