måndag 15 juni 2009

Väskan packad

Nu är träningsväskan packad. I morgon bitti blir det Body Pump... det ska verkligen bli skönt. Det är en träningsform som verkligen passar mig. Lite muskler har man ju börjat få och lite starkare är jag, men fläsket runt magen Britta är inte borta. Vikten står still, eller den gick upp 1,5 kg i Dublin...jag måste börja ta mig ut på powerwalk igen. Jag som var så duktig ett tag och körde flera ggr i veckan med kondisträning, nu är det bara styrka och det i kombination med öl, vin, ost och chips är inte sådär strålande vad jag vet för Britta.
Tack igen Katti, jättekul att titta in på sin egen blogg nu...
Kram alla!

3 kommentarer:

CharmKatti sa...

Hej!
Jag har en liten grej till dig hos mig.
Kram!

Grodmamman sa...

Hade tänkt jogga imorgon ända tills jag insåg att sambon jobbar. Det innebär att jag i så fall måste gå upp strax efter sex och det vet jag inte om jag orkar!:)
Fint det har blivit på bloggen! Tur att man kan få hjälp ibland!
Kram

Anneli sa...

Va fin bloggen har blivit!! Jättesnygg. Själv orkar jag inte riktigt bry mig så mycket. Jag är alldeles för dataokunnig.