måndag 8 juni 2009

Onödigt

Jag lånade denna av Katti.... låna den gärna ni med.
SKOR: Älskar skor har nu ofta ballerina på sommaren eller stövlar från Timberland på vintern.
SNEAKERS: Vita puma eller vita Reebook
JEANS: Me like, favvoplagget tillsammans med snygg skjorta.
T-SHIRT: Fulaste som finns på en tjej, har det endast i undantagsfall... toppar är däremot snygga
UNDERKLÄDER: Hipsters och CK bh varje dag.
VÄSKA: Älskar väskor också... vill ha flera.
PLÅNBOK: Röd liten.
SOLGLASÖGON: Ja, men nu har jag glasögon så jag kan bara ha när jag använder linser vilket är svårt under allergisäsongen har jag märkt.
KLOCKA: Kan jag inte vara utan, har en snygg från Certina
SMYCKEN: Förlovning och vigselring från Engelbert, en annan i vitt guld som jag fick på vår 10 års dag, sen älskar jag halsband - byter varje dag...
MOBILTELEFON: Yes
MP3: Nix
DATOR: Yes
SMINK: Använder smink varje dag mindre på sommaren
ANSIKTSKRÄM: Bioterm
DEODORANT: Rexona
TANDKRÄM: Collgate
SCHAMPO/BALSAM: Loreal från frissan
TVÅL: Dove
PARFYM: DKNY apple och Issey Miakey (eller hur det stavas)
MINERALVATTEN: Ja tack
VIN: Älskar rött tungt vin, men har även börjat dricka vitt mer och er och kallt rosé på sommaren är aldrig fel
DRINK: Caprinushka
BRÖD: Är gott men försöker undvika
MAT: Thai, Italienskt, Japanskt...
GLASS: Ben & Jerry
GODIS: Inte så ofta
SÄNG: Ja
LAKAN: Vita
FRISÖRSALONG: Bengt
DAGSTIDNING: Internet
MAGASIN: Läser gärna skvaller och resemagasin samt om inredning

1 kommentar:

CharmKatti sa...

Jag tror jag känner dig... :-)