måndag 15 juni 2009

Tusen tack Katti

Tusen tack Katti för att du fixade min blogg. Visst är den snygg!!!
Har ju varit i Dublin i helgen, helt underbar stad och omgivningarna utanför så fantastisk vackra, men har ju tillbringat 1 timme med Lucas så brakar det loss igen... så nu är jag arg, ledsen, frustrerad - ja jag vet inte allt. Önskar att jag var gjord av pengar så jag kan ta mig ett break, skulle vilja åka på sista minuten själv............grrrrrrrrrrrrrrrrr.
Men när jag tittade in här blev jag lite gladare. Tack Katti. Du är bäst!

4 kommentarer:

CharmKatti sa...

Va bra att du blev glad!
Tog mig lite friheter:-)
Tycker själv det blev bra:-)

Puss!

2BarnsMamman sa...

Jätte fint :) Bra jobbat, Katti!

Barnen har ju verkligen en förmåga att testa ens tålamod! Skönt att ha fina vänner som kan glädja en när det känns tungt! Kämpa på-kramar till dig :)

imse sa...

Vad fint det blivit här!

Susjos sa...

Superfint ju!