fredag 10 december 2010

Robinson


Tittar ni på Robinson?
Jag bara älskar det programmet, det är den enda såpan jag skulle kunna tänka mig att vara med i. Om det inte vore för att jag blir så jädras otrevlig när jag är hungrig. Men jag söker ju aldrig så jag lär ju inte komma med någon gång heller. Jag tycker även om att studera deltagarna, deras beteende, hur de ändras efter några veckor. Helene tex, henne hejjade jag på förut, men nu tycker jag hon börjar bli ego och rejält otrevlig. Nu håller jag på Elin, Danne eller Erik. Igår började jag även gilla Mats mer.

Igår fick deltagarna brev från anhöriga, de grät, jag grät. Tänker mig så lätt in hur det skulle vara. Vad skulle familjen skicka med i min flaskpost? Vad skulle jag vilja ha förutom kort på familjen och lite uppmundrande ord i ett brev? Jo Ahlgrens bilar, Naribo nappar och turkisk peppar. Om det gick att få er ett rör med Pringles Hot & Spicy skulle inte heller det vara fel. Vad skulle ni vilja ha i er flakspost?

Ikväll väntar Idolfinalen och jag fattar ju inte ens att Minnah är där... än mindre att hon är ihop med Jay! Hoppas Jay vinner!
Har tänt ljus i hela huset och väntar in fredagsmys.

Inga kommentarer: