måndag 6 december 2010

Jobba hemma

Idag har jag jobbat hemma hela dagen. Oscar hostar och hostar och hostar och hostar, sen hostar han lite till.
Jag har fått hur mycket som helst gjort, Oscar är ju så stor så han sköter sig själv. Vill ha lite mat bara och han spelar något nätspel där man gör egna filmer. Verkar jättekul i stället för alla krigspel som finns.
Enda nackdelen är ju att man blir så inne i sitt i och med att man inte har några kollegor som man vill prata med, så när kl. var 1430 hade jag inte tagit lunch. Men som sagt, jag har fått massor av gjort.
I morgon har jag möte hela dagen så då är Tobbe hemma.
För övrigt så har vi förlängt det nya huset 60 cm då vi kände att det blev lite för trångt i köket.
Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Mysan sa...

Skicka lite kryapåkramar till Oscar.

PUSS